czwartek, 31 października 2013

Do czytelników !


Postanowiłam zrobić małą przysługę dla innych blogerów. W końcu reklamowania się nigdy za wiele :D

Tak więc, proszę podawać pod tym postem  wszystkie swoje blogi ! A ja zrobię zakładkę po lewej stronie pod historiami i zareklamuje każdego kto wyrazi taką chęć :D 

Z miłą chęcią także odwiedzę, przeczytam i skomentuje wasze historie. :)


Byłoby mi miło gdybyście też co jakiś czas wyrazili opinie o moim blogu. Bo szczerze mówiąc nie wiem czy prowadzenie go ma sens, lecz nie obawiajcie się, dla tej garstki co jednak czyta tego bloga. Nie opuszczę go tym razem na tak długo. Najpierw zakończę historię które już zaczęłam, a dopiero później pomyślę co robić dalej. 

ps: Szkoda, że u nas nie ma takich tradycji jak zagranicą. Mam ochotę przebrać się i łazić po ulicach :D 

pps: Przyznawać się kto jest ze Stanów Zjednoczonych albo Ukrainy :)