czwartek, 24 stycznia 2013

Brother X Brother III- Niezwykły dzień

Gdy wróciłem do domu nie zastałem nikogo. A raczej nie zastałem brata . Rodziców i tak się nie spodziewałem już sporo czasu ich nie widziałem. Ale można się do tego przyzwyczaić nawet gdy byłem mały widywałem ich równie rzadko . Dlatego , nie przejmuje się już  gdzie się podziewają . Bo skoro praca od zawsze była dla nich ważniejsza , to nie będę przeszkadzać , niech sobie pracują a ja w tym czasie z błogim spokojem roztrwonie to co zarobią . 
 
- Tsuichi ?! - krzyknąłem aby do końca przekonać się o jego nieobecności .

Odpowiedziała mi głucha cisza . Skrzywiłem się lekko , słysząc donośne burczenie w moim brzuchu i powoli ruszyłem do kuchni po drodze pozbywając się cholernego krawatu i odpinając pare guzików jak zwykle sztywnej koszuli. Z ulgą wyjąłem z lodówki zamrożoną pizze i pogwizdując wesoło wsadziłem ją do mikrofali. Nie ma to jak odzyskać dobry humor na widok przepysznej pizzy z serem i szynką ,która tylko czeka żeby skończyć w twoim brzuchu. 

Włączyłem telewizor od razu przeskakując na TLC żeby obejrzeć mój ulubiony program gdy zbawienny dźwięk mikrofalówki sprawił , że jak na skrzydłach podleciałem do niej  i maślanym wzrokiem wyjąłem talerz z pizzą od razu stawiając go przed sobą i smakując przepyszne ciasto.

''- Czy myślałeś kiedyś o swojej odmienności ? - zapytała reprezenterka z telewizji . ''

Z zaciekawieniem spojrzałem na telewizor. Ciekawe  o co chodzi ?

 '' - Tak ale nadal myślę , że to jest normalne ...- odpowiedział całkiem przystojny młody mężczyzna . ''

'' - Czyli uważasz za normalne  podniecanie się na myśl o dotyku innego faceta ? - reporterka spojrzała na niego zdziwiona . ''

'' - To JEST normalne zachowanie dla mojej orientacji . Nie ma nic złego w byciu gejem . Dziewczyna też może nas podniecić  i w większości przypadków, każdy z nas na początku uważał się za hetero  i spał z kobietami . Co nie zmienia faktu, że w końcu przez drobny wypadek można zmienić orientacje . ''

'' - Jakie drobne wypadki masz na myśli ?''

'' - Np. można nawet nie zauważyć, że obecność osoby o tej samej płci może podniecać dopóki ta osoba nie nas nie uświadomi . ''

Jak można gadać takie bzdety w telewizji , pomyślałem powoli przeżuwając pizze. 

'' -  W jaki sposób , ma nas uświadomić ?''

'' - Całując z zaskoczenia , łapiąc za rękę  lub w innych nieświadomie intymnych sytuacjach  takich jak skromny upadek. I czasami nawet sami prosimy się o prowokacje  siadając komuś  dla żartu na kolanach . A wtedy  bum  i stało się !  Już jesteśmy w pułapce bez wyjścia powoli zakochując się w najmniej odpowiedniej osobie czyli w facecie.''

Zszokowany wyplułem całkiem spory kawałek pizzy i z oburzonym parsknięciem przełączyłem kana.

- Chyba go pojebało ?! - warknąłem wstawiając talerz do zlewu i sprzątając resztki ze stołu. - Że niby przez gówniany żart facet zakochuje się w facecie ? Przecież to chore !!! 

Wiedziałem, że to było idiotyczne ale musiałem jakoś zareagować więc wkurwiłem się i to nieźle. Wziąłem swój ulubiony koc i położyłem się na kanapie spokojnie się nim tuląc i z całych sił próbowałem  zagłuszyć zmęczeni. Ale sam gniew nie wystarczył żeby senność minęła. Więc już po chwili kompletnie odpłynąłem  nawet nie słysząc otwierających się drzwi. 

************************************************************************************************
Gdy wszedłem do domu od razu skierowałem się w kierunku salonu, żeby odłożyć gitarę. Dopiero wróciłem z próby zespołu w którym grałem już kilka lat na perkusji i oczywiście na gitarze. Ale perkusji na próby raczej brać nie mogę.  Chyba domyślacie się dlaczego . 

Właśnie szedłem w kierunku schodów gdy mój wzrok spoczął na postaci leżącej na kanapie. Podszedłem do kanapy i z uśmiechem spojrzałem na jego śpiącą twarz. Był piękny. Z pomrukiem zadowolenia odgarnąłem kosmyk włosów z jego czoła podziwiając jego  twarz. 

Długie wachlarze rzęs ocieniające jego policzki i hebanowe włosy lśniące uroczym blaskiem. A   na koniec te pełne delikatne usta . Nie mogłem się powstrzymać za dużo się wydarzyło w ostatnim czasie. Już sam fakt TAMTEGO zajścia wyprowadzał mnie z równowagi. Pochyliłem się leciutko muskając jego wargi ustami. Ale to wystarczyło tylko na chwile chciałem więcej, o wiele więcej. Więc bez zahamowania zachłannie wpiłem się w rozchylone usta Kaoru . 

**************************************************************************************************
 Czułem dziwne ciepło rozchodzące się po moim ciele. Zaskoczony otworzyłem oczy i co zobaczyłem ? Tsuichiego który bezwstydnie przyssał się do moich ust. Gdy powoli zajarzyłem o co chodzi . No wiecie człowiek  po obudzeniu nie zawsze wszystko skojarzy od razu. Szybko uniosłem się i przewaliłem go na podłogę przygniatając go do niej swoim ciałem. 

- Odjebało ci ?? - wrzasnąłem. - Może i jesteś początkującym gejem ale mnie w to nie mieszaj !! 
Ćwicz sobie na kimś równie szajbniętym jak ty ja nie jestem zainteresowany ...

Tsuichi momentalnie spoważniał patrząc na mnie z gniewem.

- Nie masz prawa mi mówić co mam robić skoro sam nie jesteś lepszy - warknął.

Spojrzałem na niego zaskoczony.

 - Że co ?

 - Ach teraz nie wiemy o czym mówię. Mądry braciszek wiesza psy na mnie podczas gdy sam nie jest lepszy. A może nie wiesz o czym mówię ?- szepnął i na uchu nagle łapiąc mnie za krocz.

Upss dopiero teraz zauważyłem swój mały problem . 

 - Nie możesz mnie powstrzymać już się nie wycofam. A poza tym skoro przejawiasz aż takie duże zainteresowanie a jeszcze nawet nie zacząłem nie będziesz miał czego żałować.

 Z tymi słowami popchnął mnie z powrotem na kanapę i usiadł mi na biodrach pogarszając mój stan.

 - Zostaw mnie - warknąłem.

Ale on już nie zwracał na to uwagi , powoli pochylił się i brutalnie pocałował , zmuszając mnie do otwarcia warg . Walczyłem z nim jeszcze chwile , ale byłem na przegranej pozycji , i kiedy poczułem jego język w moich ustach , dałem za wygraną . Bo chyba przecież tylko o to mu chodziło . Nie ? Może po pocałunku da mi spokój , pomyślałem . Ale jeszcze nie wiedziałem jak bardzo się myliłem .

 **************************************************************************************