niedziela, 24 listopada 2013

hejka!

Nie wiem czemu  ale niektóre komentarze mój blog zalicza jako spam, właśnie je odblokowałam ;o

Co do pytania, czemu Kamilek który ma 2 latka gada tak dorośle.. Sama nie wiem... Jest to po prostu bardzo mądre dziecko.. W sumie zauważyłam, że nie tylko ja tak robię. Ja np. wzoruje się na mojej siostrzenicy, ma niecałe trzy latka, a potrafi naprawdę mądrze rozmawiać. Wiadomo, może nie aż tak jak w tym opowiadaniu.. Ale to jest opowiadanie, nie musi być całkowicie realistyczne :)

Hmmm.. Druga sprawa.
Okej, osobiście irytują mnie wymyślne japońskie imiona w tekstach, ale to tylko moje zdanie. Natomiast niesamowicie razi mnie ten kontrast, najpierw japońskie "urusai", które zresztą ma znacznie słabszy wydźwięk niż zaraz potem użyte rodzime słowo "kurwa".
I czasem mądre słowa po prostu nie pasują, hej xD Padłam przy "obitym w bokserki kroczu", co oni go, tłukli tymi bokserkami? Et cetera, et cetera. Jak już się pisze takie teksty, to nie staraj się dawać "mądrych słów". Takie tam parę uwag. Ale jest coś obrazowego w tych opowiadaniach, facepalm jeden za drugim, ale się wraca. Trzymam kciuki ^^ Pozdrawiam~

Na ten komentarz postanowiłam odpowiedzieć tutaj :D  


Hmm w moich opowiadaniach można napotkać też normalne imiona typu Sebastian, Damian, Nathaniel itp.. W sumie dla mnie imiona nie mają różnicy xD Daje takie jakie sobie życzą fani...

Co do przeplatanki japońskiego z polskim, sama nie wiem.. Nawet nie zastanawiałam się co pisałam i w sumie jak tak popatrzeć to serio wgl nie współgra ze sobą. Dzięki za uwagę :) Na przyszłość bd uważać.  Każdy swój tekst pisze na spontanie, zero przygotowania, po prostu spisuje to co przyjdzie mi do głowy.. Dlatego często sama nie wiem jak zakończy się historia.. Do tego nie za bardzo mam czas na sprawdzanie tekstu, wstawiam po prostu jak leci.. Mądre słowa? W sumie nie za bardzo rozumiem xD 

Możliwe, że mój styl może być postrzegany jakbym na przymus wciskała " coś mądrego" ale ja serio nawet tego nie zauważam. Pisze bo pisze, czasem coś popieprzę, bo zanim zdążę skończyć myśleć o jednym, zaczynam już o drugim. Postaram się poprawić i bardziej uważnie pisać...

I dziękuje za słowa krytyki, są dla mnie bardzo cenne, ponieważ wiem co robię źle. Czasami nawet bardziej doceniam to niż zwykłe : ułaaaa ale boskie !! . ;p

Stworzyłam bloga, ponieważ chce się rozwijać.. Jak na razie wolno mi idzie, ale już i tak zaszła znaczna poprawa w moim stylu. Dzięki takim komentarzom jak twój, mam nadzieję, że zajdzie jeszcze większa :D Dziękuje <3 

Obiecuję, że będę się bardziej starać.